Dyar Al-Ashtari markedsvisjonær

Jeg brenner for teknologi, og er spesielt opptatt av at teknologiske løsninger skal bidra til å fremme vekst og utvikling. Når teknologi møter business på riktig måte, skjer det spennende saker.

Jeg er opptatt av tall og fakta, driver med aktiv dataanalyse og kan finne ut av hvilke satsningsområder som virkelig kan lønne seg.

Min Github Min LinkedIn

Møt meg på sosiale nettverk:

Det jeg elsker
er det jeg <gjør>

Jeg bistår med alt fra strategisk rådgivning og design, til innhenting og kartlegging av markeder, konkurrenter og mer til. Jeg jobber med verdier, merkevareutvikling og vet hva som skal til for å ta sin posisjon i markedet.

Under dette ligger det også arbeid med utvikling av intern bedriftskultur, visjoner, samt arbeid med merkevareplattform, -arkitektur og strategiske betraktninger som tas ut i helt konkrete løsninger. Løsninger som skal gi resultater.
CASE-STUDIE BIBLIOTEK

  • GARANTERT
    ØKNING PÅ

    0%

  • antall kunder

    0

  • Retunerte
    kunder

    0

Jeg er glad i kundene mine.
100% kundetilfredshet.

Vi er synonyme med høy kvalitet og kundetilfredshet. Når du blir kunde hos oss, sørger vi for at du blir 100 % fornøyd med produktet du får. Hvis du ikke er fornøyd, finner vi en annen løsning for å deg med på laget.

Er du klar for å ta det store steget? Å få bedriften din opp til nye høyder? Hva venter du på? Ta kontakt ved hjelp av skjemaet under. Så finner vi på noen morsomme løsninger sammen.


Case-Studier

Ikke vent.
Ta kontakt

Hva venter du på – ta kontakt og la oss møtes. Så klekker vi ut noen smarte løsninger og ser hva som bør gjøres. Vi utfører det.

Fortsatt i tvil?
Sjekk ut noen av våre case-studies.

  • Under arbeid

    Konstrueres

    Disse feltene blir fylt ut når det er flere case-studies å legge ut.

  • Under arbeid

    Konstrueres

    Disse feltene blir fylt ut når det er flere case-studies å legge ut.

  • Under arbeid

    Konstrueres

    Disse feltene blir fylt ut når det er flere case-studies å legge ut.

  • Under arbeid

    Konstrueres

    Disse feltene blir fylt ut når det er flere case-studies å legge ut.

Sjekk ut hvordan jeg opprettet firmaet, hva mitt mål er og hvem jeg er.

Om meg

Siste fra bloggen. Les om våre oppdagelser

 

SEO

Essensen av Søkemotoroptimalisering i Digital Markedsføring

Essensen-av-Søkemotoroptimalisering-i-Digital-Markedsføring

To add this infographic to your website simply copy the code below and paste it into the HTML of your blog :

En SEO strategi – SEO analyse av nettstedet utført av en erfaren SEO rådgiver for å identifisere muligheter for forbedring og utarbeide en helhetlig tilnærming som vil få resultater. Keyword Research – Grundig forskning av din bransje og identifisering av hvilke søkeord og fraser vil oppnå de beste resultatene. SEO Copywriting – Innhold optimalisering ved hjelp av søkeord og fraser i sidene på nettstedet ditt for å oppnå høyere rangering. Link Building – Prosessen med å lage inngående linker til ditt nettsted som gjør at nettstedet ditt for å oppnå en høyere rangering.

Typer av SEO

Det er to hovedtyper av søkemotor optimalisering, hvit lue søkemotor optimalisering (den «gode» slag), og svart lue (den «ikke så bra» type). Det er selvsagt ulike meninger om innholdet av hver type SEO. Få informasjonen du trenger for å kunne skille dem fra hverandre og foreta en informert beslutning.

SEO Services

Det finnes en rekke SEO tjenester som kan bidra til å bidra til forbedring av de organiske søkemotorrangeringer av et nettsted. Disse tjenestene omfatter, men er ikke begrenset til, på siden (eller på stedet) optimalisering, link bygningen, søkemotor vennlig nettside design og utvikling, og søkemotor vennlig innhold skriver tjenester.

For hvem er SEO Egnet?

På overflaten er søkemotoroptimalisering en god måte å markedsføre en nettside; tross alt, som ikke liker gratis trafikk. Dessverre, den slags tilnærming til SEO er nøyaktig hvor mange enkeltpersoner og selskaper investere tusenvis av dollar inn i SEO kampanjer uten brukbare resultater.

Hva kan SEO oppnå?

Det er mye feilinformasjon om hva en SEO kampanje (selskapet) kan oppnå når det gjelder organiske søkemotorrangeringer. Her prøver vi å avkrefte myter, og gi deg realistiske forventninger til hva en søkemotor kampanje kan oppnå på kort, mellomlang og lang sikt.

Hvorfor SEO Matters

Google behandler nå over 40.000 søk hvert sekund i gjennomsnitt, som kan oversettes til over 3,5 milliarder søk per dag og 1,2 billioner søk per år på verdensbasis. En solid SEO kampanjen vil hjelpe din nettside få funnet i disse søkene.

• 70% av brukerne finne et nettsted via søkemotorer
• 63% av brukerne klikker på en av de 3 første organiske resultater
• 40% av brukerne klikker den første rangeringen nettstedet på søkemotorer

En SEO strategi

SEO analyse av nettstedet utført av en erfaren SEO rådgiver for å identifisere muligheter for forbedring og utarbeide en helhetlig tilnærming som vil få resultater.

Keyword Research

Grundig forskning av din bransje og identifisering av hvilke søkeord og fraser vil oppnå de beste resultatene.

SEO Copywriting

Innhold optimalisering ved hjelp av søkeord og fraser i sidene på nettstedet ditt for å oppnå høyere rangering.

Link Building

Prosessen med å lage inngående linker til ditt nettsted som gjør at nettstedet ditt for å oppnå en høyere rangering.