Dyar Al-Ashtari markedsvisjonær

Jeg brenner for teknologi, og er spesielt opptatt av at teknologiske løsninger skal bidra til å fremme vekst og utvikling. Når teknologi møter business på riktig måte, skjer det spennende saker.

Jeg er opptatt av tall og fakta, driver med aktiv dataanalyse og kan finne ut av hvilke satsningsområder som virkelig kan lønne seg.

Min Github Min LinkedIn

Møt meg på sosiale nettverk:

Det jeg elsker
er det jeg <gjør>

Jeg bistår med alt fra strategisk rådgivning og design, til innhenting og kartlegging av markeder, konkurrenter og mer til. Jeg jobber med verdier, merkevareutvikling og vet hva som skal til for å ta sin posisjon i markedet.

Under dette ligger det også arbeid med utvikling av intern bedriftskultur, visjoner, samt arbeid med merkevareplattform, -arkitektur og strategiske betraktninger som tas ut i helt konkrete løsninger. Løsninger som skal gi resultater.
CASE-STUDIE BIBLIOTEK

  • GARANTERT
    ØKNING PÅ

    0%

  • antall kunder

    0

  • Retunerte
    kunder

    0

Jeg er glad i kundene mine.
100% kundetilfredshet.

Vi er synonyme med høy kvalitet og kundetilfredshet. Når du blir kunde hos oss, sørger vi for at du blir 100 % fornøyd med produktet du får. Hvis du ikke er fornøyd, finner vi en annen løsning for å deg med på laget.

Er du klar for å ta det store steget? Å få bedriften din opp til nye høyder? Hva venter du på? Ta kontakt ved hjelp av skjemaet under. Så finner vi på noen morsomme løsninger sammen.


Case-Studier

Ikke vent.
Ta kontakt

Hva venter du på – ta kontakt og la oss møtes. Så klekker vi ut noen smarte løsninger og ser hva som bør gjøres. Vi utfører det.

Fortsatt i tvil?
Sjekk ut noen av våre case-studies.

  • Under arbeid

    Konstrueres

    Disse feltene blir fylt ut når det er flere case-studies å legge ut.

  • Under arbeid

    Konstrueres

    Disse feltene blir fylt ut når det er flere case-studies å legge ut.

  • Under arbeid

    Konstrueres

    Disse feltene blir fylt ut når det er flere case-studies å legge ut.

  • Under arbeid

    Konstrueres

    Disse feltene blir fylt ut når det er flere case-studies å legge ut.

Sjekk ut hvordan jeg opprettet firmaet, hva mitt mål er og hvem jeg er.

Om meg

Siste fra bloggen. Les om våre oppdagelser

 

SEO

Svarte og hvite hatter Søkemotoroptimalisering

Svarte og hvite hatter Søkemotoroptimalisering

Du har sikkert hørt om begrepene «black hat SEO» og «white hat SEO». Her skal vi se litt på forskjellen. «White-hat» SEO-teknikker er de som presenterer ditt nettsted til verden på en ærlig måte, og arbeider innenfor de retningslinjer som er fastsatt av de store søkemotorene.

Eksempler på hvordan du kan bruke «white-hat» SEO:

• Publiser interessant, godt undersøkt, velskrevet og relevant innhold på nettstedet ditt.
• Promoter innholdet ditt til relevante, nettsteder av høy kvalitet (så de linker til deg).
• Sørg for at nettstedet ditt er indeksert riktig.

«Black-hat» SEO er bedrag eller spam for å manipulere søkeresultatene.

Eksempler på «black-hat» SEO:

• Bruker automatisk generert (spunnet) innhold eller spam, for å bygge lenker til ditt nettsted.
• Legge skjult tekst til nettstedet ditt, som bare søkemotorer kan lese.
• Kjøp og salg av lenker.

Black-hat SEO er risikabelt fordi søkemotorene ikke liker det, og de vil oppdage det og straffe det. Søkeord som er relevante for små bedrifter kan rangere høyt uten å ty til dårlige teknikker.

Brett heller opp armene

Hvis du venter til du vet alt som er verdt å vite søkemotoroptimalisering tips, for å unngå feil, vil du aldri komme i gang. I dette spillet slutter du aldri å lære. Heldigvis er det mye du kan gjøre som nybegynner, og få noe ut av det, og – ikke minst – det vil være en investering i kunnskap og ferdigheter som er uvurderlig.

Bare vær tålmodig og konsis i alt du gjør, så kommer trafikken -og salgene- av seg selv.

Er SEO alt du trenger for å lykkes på nettet?

Det korte svaret er nei. Gode plasseringer for relevante setninger betyr høy kvalitet på trafikken du får. Det er nettsteder som får mye søketrafikk og fortsatt ikke selger noe. Derfor trenger du å ha et øye med hvordan du skal konvertere besøk til et salg.

SEO handler om å få nye kunder til nettstedet ditt akkurat i det øyeblikket de er aktivt ute etter å kjøpe noe. Det alene, gjør lite eller ingenting for å få kunder til å kjøpe igjen og igjen. Det er også mye lettere å selge til en eksisterende kunde, enn å lande et salg hos en ny en. Den beste strategien er å levere et godt produkt med god service, og tilfredsstille kunden.

Digitale markedsføringsteknikker som nyhetsbrev eller tilstedeværelse i sosiale medier, kan spille en avgjørende birolle, akkurat som reklame i postkassa er det for tradisjonell markedsføring. De opprettholder kundeforholdet og kundene får vite om nye produkter, spesialtilbud, eller andre nyheter.

Få grunnleggende viten

Du burde sette deg inn i sakene, slik at du får grunnleggende viten om SEO, selv om du har tenkt å få noen andre til å gjøre det for deg. Det gjør at du kan følge med på resultatene, og være sikker på at det er de riktige teknikkene som blir brukt. Dessuten er det gøy! Det er ikke noe gøyere enn å kunne logge seg inn og lese av de verdiene du er ute etter – og se at det fungerer!