Søkemotoroptimalisering (SEO)

Søkemotoroptimalisering (også forkortet SEO) er en samling av metoder som kan brukes til å gjøre en nettside bedre synlig i søkemotorer på internett.

On-site SEO On-site SEO

On-site SEO er prosessen med å gjøre nettstedet ditt søkemotor vennlig. Med enkle ord betyr det å justere enkelte elementer på nettsiden din, slik at søkemotorer er i stand til å gjennomgå, forstå innholdet og strukturen.

Off-site SEO Off-site SEO

Off-site SEO refererer til hva du kan gjøre for å fremme ditt nettsted på Internett (foruten reklame). De mest brukte metodene er:

  • Lenker fra andre nettsteder.
  • Sosiale medier markedsføring.
Be om tilbud

Nettside og e-handel - design og utvikling

Det finnes mange måter å produsere noe på, men slik gjør vi det.

Vi vil gi det et unikt design på din side. Unikt design

Når vi lager noe for deg så vil vi alltid spesialtilpasse det for deg og dine behov. Design er essentielt for å gi en god presentasjon av bedriften din.

Nettbutikk En nettbutikk som gjør det enkelt.

Produksjonene våre benytter seg av det nyeste innen teknologi, og herav blant annet språkene HTML5 og CSS3.

Våre servere tar hånd om din webside. Raske servere

Våre servere befinner seg på Digiplex utenfor Oslo, som er er tilkoblet direkte til Norges knutepunkt for internett (NIX). Dette nettverket er stabilt, og sikrer deg muligheten til å nå dine tjenester akkurat når du trenger det.

Harmoniske farger Harmoniske farger.

Vi jobber mye med farger, og det er derfor viktig for oss at fargene er i harmoni din bedrift. Dette er for å skape posetive assosiasjoner hos kunden.

Be om tilbud
  • 0 K+
  • 0 K+
  • 0 K+

Facebook & Sosiale medier

Bedrifter som lykkes i sosiale medier, vil få en konkurransefordel. De som sitter på gjerdet, går glipp av store muligheter.

Role modelVær rolle-bevisst

Lederes personlige varemerke blir stadig viktigere. Derfor er det avgjørende å overvåke og holde seg oppdatert på hvilket bilde man formidler av seg selv på nettet. Det er risikabelt å leke med initiativ i sosiale medier som står i strid med merkevarens identitet. Vellykket merkevarebygging i sosiale medier handler om å være tro mot egen identitet.

Mål Definere klare mål

Initiativene i sosiale medier må ha tydelige definerte mål og henge godt samen med eksisterende strategier. Mange som prøver seg i sosiale medier ser ut til å glemme dette. Resultatet er tilfeldige og isolerte initiativ med lite sammenheng med eksisterende strategier. Ha et klart mål, implementer dem i eksisterende strategier, og mål effekten på linje med andre lignende aktiviteter.

Innhold Det handler om innhold

Sosiale medier handler ikke om å ha egen Facebook-side, egen blogg eller å være på Twitter! Et medium er bare en kanal. Kanalen må fylles med innhold. Bedrifter som ikke har noe å si, og ledere som ikke har noe på hjertet, kommer til kort nå som før. Det man sier, må være gjennomtenkt, målrettet og profesjonelt.

Kvalitet fremfor kvantitet Kvalitet fremfor kvantitet

Vi har forskning som viser hvor stor innflytelse man kan få dersom man lykkes med å etablere seg som en autoritet i sosiale nettverk. Det er ikke nødvendigvis er antallet venner eller forbindelser man har som avgjør graden av innflytelse. Snarere er det personens egenskaper og «kvaliteten» på forbindelsene som avgjør hvorvidt man faktisk har en reell innflytelse eller ikke.

Be om tilbud

Digital Markedsføring & Strategi

En solid strategi ligger til grunn for alt vi gjør. Våre folk har tung strategisk erfaring innen sine områder. Summen av dette gir helt unik kompetanse samlet under ett og samme tak. Folk som utfyller hverandre og jobber sammen for å utvikle de beste strategiene og løsningene. Enten det dreier seg om tunge merkevarestrategier eller hva du skal dele på Instagram til uka.

Be om tilbud
DIGITAL ALTRUISME ANNONSE SOSIAL

Hvordan blir jeg kunde hos deg?

Det er egentlig ganske lett – ta kontakt og la oss møtes. Så finner vi ut av dine behov, ser på markedet,
klekker ut noen smarte løsninger og ser hva som bør gjøres. Så gjør vi det.